Saturday, March 6, 2010

iPhone Ku


finnaly i get my Iphone.... 
lama dah aku mengidam nk pakai hp nie... at last dapat juga aku pakai hp nie.. simpan duit sket, trade in hp lama yg x lama tu n tambah dari duit gaji aku .... 
skrg ni aku tgh blaja camana nk godek2 hp nie... mmg leceh sket, lagu n video tak leh nk tros transfer ke hp.. nk kena ada itune, pastu transfer ke itune, last skali baru syn ke hp... mmg mencabar buat org yg 1st time pakai hp camnie... tapi xpa, usaha tangga kejayaan.. apa2 pn cikgu yg paling terbaik ialah cik google.. google je apa2 yg x paham dan tak tau... insyallah boleh... yg pntg usaha..
dlm hp ni pun mmg dah ada application yg owner lama install.. banyak gamee.. software nk jailbrake pun da ada, sng sket kerja aku..
last skali aku harap ni la last hp aku nk pakai.. kalau aku nk tukar pun mungkin ke blackberry ( Storm r Storm 2 ) or iPhone 3g r 3gs... hahahaha... lambat lagi tu, skrg ni dah bersyukur dgn apa yg ada nie... 








No comments:

Post a Comment